165

ραδιοφωνικά δελτία

Εκτυπώσιμη μορφήΕξαγωγή σε PDF

Αριθμός δελτίου: 

2089

Ημερομηνία έκδοσης: 

Παρασκευή, 19 Μάρτιος, 2021

 Τετάρτη 17 Μαρτίου σήμερα και η Εκκλησία μας εορτάζει την μνήμη του Οσίου Αλεξίου του ανθρώπου του Θεού. τη μνήμη των αγίων μαρτύρων Μαρίνου του εν Αλεξανδρεία, Παύλου του οσίου και του Οσίου Θεοστηρίκτου του ομολογητού.

Ας δούμε τους τίτλους του σημερινού μας δελτίου

(*) Εθιμοτυπική επίσκεψη από το νέο Φρούραρχο Λαμίας Διοικητή  ΚΕΥΠ Ταξίαρχο Μιχαήλ Κριτσωτάκη και τον απερχόμενο Φρούραρχο Ταξίαρχο Ιωάννη Ανδριώτη δέχθηκε χθες το πρωί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών στο γραφείο του. Η τελετή παράδοσης παραλαβής θα γίνει αύριο στις 10 το πρωί.

(*) Στις Ιερές Μονές της Μητροπολιτικής μας Περιφέρειας θα τελεί ο Ποιμενάρχης μας τις Ιερές ακολουθίες των ημερών για όσο διάστημα οι ναοί μας λειτουργούν κεκλεισμένων των θυρών, Σήμερα στις 6 το απόγευμα θα τελέσει Προηγιασμένη Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Αγάθωνος.

 (*) Τον Πρωτοσύγκελλο της Ι. Μητροπόλεως Φθιώτιδος Αρχιμ. π. Άγγελο Ανθόπουλο φιλοξένησε η διαδικτυακή εκπομπή «Πέρασμα» του Ιδρύματος Νεότητος και Οικογένειας της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών όπου συζητήθηκαν θέματα της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής. Η συγκεκριμένη εκπομπή δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Ι. Μ.

(*) «Η μεγαλύτερη παρακαταθήκη του αγώνα του 1821 παραμένει μία και μοναδική: ήταν ο αγώνας ενός λαού. Του λαού των Ελλήνων! Του λαού των Ορθοδόξων! Δεν μας χαρίστηκε ούτε μας δωρήθηκε η απελευθέρωση και η παλιγγενεσία!» Αυτά αναφέρει ο Ποιμενάρχης μας στο άρθρο του με τίτλο «Ο αγώνας του 1821, αγώνας του λαού της Εκκλησίας» το οποίο αναδημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Ιεράς μας Μητροπόλεως από το cnn.gr

(*) Η «Μουσική των Ελλήνων» φιλοξενεί τον Πρωτοψάλτη της Ψαλτικής Τέχνης, Δρ. Ιωακείμ Ανδρέα, διευθυντή και καθηγητή της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος «Γερμανός ο Μελωδός».Μπορείτε να την παρακολουθήσετε από την ιστοσελίδα της Ι.Μ

ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΆ ΜΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

(*) Εθιμοτυπική επίσκεψη από το νέο Φρούραρχο Λαμίας Διοικητή  ΚΕΥΠ Ταξίαρχο Μιχαήλ Κριτσωτάκη και τον απερχόμενο Φρούραρχο Ταξίαρχο Ιωάννη Ανδριώτη δέχθηκε χθες το πρωί ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Συμεών στο γραφείο του στο Πνευματικό και Διοικητικό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως στη Λαμία.

          Σύμφωνα με τις πρόσφατες κρίσεις του Γ.Ε.Σ. ο μέχρι σήμερα Διοικητής του ΚΕΥΠ Ταξίαρχος Ιωάννης Ανδριώτης αναλαμβάνει Διευθυντής της Διευθύνσεως Προμηθειών της Ανωτάτης Στρατιωτικής Διοίκησης Υποστήριξης Στρατού (ΑΣΔΥΣ) στο Γουδί, ενώ την Διοίκηση Φρουράς της  Λαμίας αναλαμβάνει ο Ταξίαρχος Μιχαήλ Κριτσωτάκης.

          Ο νέος Διοικητής, παλαιός γνώριμος του Σεβασμιωτάτου από την εφημεριακή του διακονία στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών, προσκάλεσε τον Σεβασμιώτατο να παραστεί και να ευλογήσει την ανάληψη των καθηκόντων του αύριο Πέμπτη στις 10:00 π.μ., στο Κέντρο Εκπαιδεύσεως Υλικού Πολέμου Λαμίας.

            Λόγῳ των ειδικών υγειονομικών συνθηκών η τελετή παράδοσης-παραλαβής θα γίνει άνευ της παρουσίας άλλων επισήμων προσκεκλημένων παρ’ εκτός του Σεβασμιωτάτου κ. Συμεών. Φωτογραφίες από την επίσκεψη αυτή δημοσιευονται στην ιστοσελίδα της Ιεράς μας Μητροπόλεως.

(*) Ο Σεβασμιώτατος κ. Συμεών για όσο διάστημα η Π.Ε. Φθιώτιδας θα βρίσκεται στο επιδημιολογικό επίπεδο του πολύ αυξημένου κινδύνου, όπου οι Ιερές Ακολουθίες τελούνται κεκλεισμένων των θυρών, θα τελεί τόσο τις Προηγιασμένες Θείες Λειτουργίες όσο και τους Κατανυκτικούς Εσπερινούς στις Ιερές Μονές της Μητροπολιτικής του Περιφερείας μαζί με τις ευλογημένες μοναχικές αδελφότητες, που εγκαταβιώνουν σε αυτές. Σύμφωνα με το λειτουργικό πρόγραμμα χθες το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος τέλεσε Μέγα Απόδειπνο στην Ιερά Μονή Αγίου Βλασίου Στυλίδος. Σήμερα την ίδια ώρα θα τελέσει Προηγιασμένη Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως Θεοτόκου Αγάθωνος. Αύριο Πέμπτη θα τελέσει ο Σεβασμιώτατος την Ιερά Παράκληση των Φθιωτών Αγίων στις 6:00 το απόγευμα στο Ιερό Παρεκκλήσιο Ευαγγελισμού της Θεοτόκου του Ιερού Επισκοπείου Λαμίας. Την Παρασκευή το πρωί ο Σεβασμιώτατος θα τελέσει Προηγιασμένη Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στην Ιερά Μονή Αγίου Γεωργίου Μύλων Πελασγίας. Ακολούθως στις 11:00 π.μ. θα επισκεφθεί ποιμαντικώς την Οσιολογιωτάτη Γερόντισσα Χαριτίνη στο Ιερό Παρεκκλήσιο Αγίων Ραφαήλ, Νικολάου και Ειρήνης στο Αχλάδι. Οι ακολουθίες που προαναφέραμε θα μεταδοθούν από τον ραδιοφωνικό μας σταθμό και την ιστοσελίδα της Ι. Μ. Την Παρακευή στις 7 το απόγευμα θα ψάλλει την Ακολουθία των Α΄ Χαιρετισμών στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Λαμίας. Η ακολουθία θα μεταδοθεί όχι μόνο από το τοπικό μας ραδιόφωνο και την ιστοσελίδα αλλά και από το τοπικό τηλεοπτικό κανάλι σταρ κεντρικής Ελλάδος. Επίσης την Παρασκευή στις

21:30 μ.μ. στο  Ιερό Παρεκκλήσιο Ευαγγελισμού της Θεοτόκου

Ιερού Επισκοπείου Λαμίας θα τελεσθεί  Ιερά Αρχιερατική Αγρυπνία υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Φθιώτιδος κ. Συμεών. θα γίνει ραδιοφωνική- διαδικτυακή μετάδοση της ακολουθίας.

(*) Στην ιστοσελίδα της Ιεράς μας Μητροπόλεως αναδημοσιεύται μια είδηση από τον επίσημο Ιστότοπο του Ιδρύματος Νεότητος και Οικογένειας της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών www.neotita.gr Καθώς ξεκινήσαμε τον πνευματικό αγώνα της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, η διαδικτυακή εκπομπή «Πέρασμα» του Ιδρύματος Νεότητος και Οικογένειας της Ι. Αρχιεπισκοπής Αθηνών φιλοξενένησε

• τον π. Άγγελο Ανθόπουλο, Πρωτοσύγκελλο της Ι. Μητροπόλεως Φθιώτιδος και τον

• π. Γεώργιο Χριστοδούλου, Ιερέα νεότητος στην Αγία Σοφία Ψυχικού

σε μία ενδιαφέρουσα και ωφέλιμη συζήτηση με αφορμή τους ανωτέρω προβληματισμούς.

Τα γυρίσματα της εκπομπής πραγματοποιήθηκαν στη «Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων» και πιο συγκεκριμένα στο Στάδιο και στο Παρεκκλήσιο της Σχολής. Τα θέματα που συζητήθηκαν είναι

• Τι μπορεί να σημαίνει η Μεγάλη Τεσσαρακοστή στον άνθρωπο της εποχής μας;

• Η σύγχρονη οικογένεια στη Σαρακοστή.

• Γνωριμία με τον λατρευτικό πλούτο της περιόδου.

• Πότε η νηστεία μας είναι αρεστή στον Θεό;

• Η νηστεία και η αγάπη προς τον συνάνθρωπο.

• Η προσευχή και η μετάνοια σε έναν κόσμο εγωισμού και ατομισμού.

Η πολύ ενδιαφέρουσα αυτή συζήτηση όπως προαναφέραμε δημοσιευεται στην ιστοσελίδα της Ι. Μ στην σχετική είδηση.

(*) Στην ιστοσελίδα της Ιεράς μας Μητροπόλεως αναδημοσιεύεται το άρθρο του Ποιμενάρχου μας με τίτλο «Ο αγώνας του 1821, αγώνας του λαού της Εκκλησίας» από το cnn.gr. Στο εν λόγω άρθρο ο Σεβασμιώτατος αναφέρει τα εξής….

Το έτος 2021 το οποίο διανύουμε είναι μία χρονιά μεγάλης δοκιμασίας για όλη την ανθρωπότητα. Η παγκόσμια κοινότητα, υπό την λαίλαπα και διαρκή απειλή του κορωνοϊού Covid-19, ζει μία πρωτόγνωρη και οδυνηρή σκλαβιά, με αναστολή δικαιωμάτων και ελευθεριών, αλλά και με την βαριά οσμή εκατοντάδων χιλιάδων θανάτων. Όχι τυχαία, οι περισσότεροι στον παγκόσμιο δημόσιο διάλογο ομιλούν για ένα ασύμμετρο «πόλεμο» και για μια ανθρωπότητα, με πρωτοπόρο την επιστημονική και ερευνητική της κοινότητα, που λαχταρά την απελευθέρωσή της και αγωνίζεται γι’ αυτήν.

     Μέσα σε αυτήν την ατμόσφαιρα, η όμορφη Πατρίδα μας, ο όπου γης Ελληνισμός εορτάζει μία επέτειο, μία γενέθλιο επέτειο, καθώς η επανάσταση του 1821 υπήρξε αγώνας απελευθέρωσης και εθνικής παλιγγενεσίας.

      Επέτειος 200 ετών ενός αγώνα, που έχει ως εμβληματικό  εναρκτήριο λάκτισμά του, την Θεομητορική Εορτή του Ευαγγελισμού της ελπίδας και της νίκης, την 25η Μαρτίου 1821.

     Ενός αγώνα που οδήγησε στην ανατολή του νέου ελληνισμού, ενός αγώνα που, κατά την ταπεινή μου άποψη, και δικαιώθηκε αλλά και συνεχίζεται… Η απελευθέρωση υπήρξε ιστορική δικαίωση και πραγματικότητα, αλλά εξακολουθεί να είναι και ζητούμενο και αποστολή ενός λαού, που βαδίζει με συνέπεια την ιστορική του πορεία.

       Άλλωστε ο αγώνας του 1821 υπήρξε αγώνας ενός λαού. Και ο αγώνας του 2021 και κάθε άλλος αγώνας των Ελλήνων θα είναι πάντα ο αγώνας ενός λαού.

       Αυτή η διατύπωση απαντάει και με τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο στην - κατά την γνώμη μου - έως ένα σημείο εντελώς ή εν μέρει εσφαλμένη αντιπαράθεση για την περισσότερη ή λιγότερη «προσφορά» του ενός ή του άλλου θεσμού στον αγώνα και στην απελευθέρωση.

      Ιδιαίτερα δε όταν γίνεται λόγος για την προσφορά της Εκκλησίας στην Επανάσταση ή στον αγώνα ή καλύτερα στους αγώνες του χθες και του σήμερα, η ενδεχομένως σχετική ιδεολογική αντιπαράθεση πάσχει ουσιωδώς και θεμελιωδώς:

       Ταυτίζει την Εκκλησία μόνο με τον Ιερό Κλήρο, σε κάποιες περιπτώσεις δε το στενεύει το πλαίσιο ακόμη πιο πολύ, περιορίζοντας την έννοια «Εκκλησία» μόνο στον λεγόμενο ανώτατο Κλήρο, την Ιεραρχία.

       Ακόμη και η ταύτιση της Εκκλησίας μόνο με αυτό το κομμάτι του λαού, που φαίνεται να «θρησκεύει» με χρονική τακτικότητα ή εξωτερική τυπικότητα, και σε αυτήν την περίπτωση η βάση της όποιας ιδεολογικής διαμάχης είναι στον «αέρα» ιδεοληψιών και εσφαλμένων στερεοτύπων.

       Και για να μην γίνει καμία παρανόηση: ο ρόλος των Κληρικών, Πατριαρχών, Αρχιερέων, Ιερέων, Μοναχών και Μοναζουσών στην Επανάσταση του 1821 υπήρξε και ηγετικός και ουσιαστικός και καθοριστικός και πρωταγωνιστικός, υπογεγραμμένος όχι με μελάνη ιδεολογικών διακηρύξεων ή ευχολογίων πάνω στο χαρτί, αλλά με το αίμα της ύπαρξης τους στην παλαίστρα μαχών και αγώνων.

       Επίσης, η υλική και ιδίως οικονομική προσφορά της θεσμικά οργανωμένης Εκκλησίας προ και μετά τον Αγώνα επίσης υπήρξε καθοριστική και είναι καταγεγραμμένη στο κτηματολόγιο και περιουσιολόγιο του Γένους.

        Το αυτό και για την προσφορά της Εκκλησίας στην διατήρηση της γλώσσας, στην παροχή ελληνικής παιδείας, στην καλλιέργεια συνείδησης εθνικής και θρησκευτικής.

         Παρά ταύτα η μεγαλύτερη παρακαταθήκη του αγώνα του 1821 παραμένει μία και μοναδική: ήταν ο αγώνας ενός λαού. Ναι! Ο αγώνας ενός λαού! Του λαού των Ελλήνων! Του λαού των Ορθοδόξων!

         Δεν μας χαρίστηκε ούτε μας δωρήθηκε η απελευθέρωση και η παλιγγενεσία!

        Και αυτός ο λαός, που αγωνίστηκε και έδωσε το αίμα του «για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την ελευθερία», είναι ο λαός της Εκκλησίας, τα παιδιά της Εκκλησίας: άντρες, γυναίκες και παιδιά. Πατριάρχες, Λόγιοι, Διδάσκαλοι, Κληρικοί όλων των βαθμών. Καπεταναίοι, κλέφτες, αρματωλοί, αγωνιστές τακτικοί και έκτακτοι. Πλούσιοι, φτωχοί, εργάτες της γης, της θάλασσας και του εμπορίου. Διανοούμενοι και στοχαστές. «Πρεσβύτεροι μετά νεωτέρων», άγιοι και αμαρτωλοί, ο κάθε ένας από το δικό του μετερίζι, άπαντες εξ άπαντες, αποτελούν τον λαό της Εκκλησίας, τα παιδιά της μάνας Εκκλησίας.

      Και αγωνίστηκαν για τα πάντα: για Χριστό, για Πατρίδα, για Εδαφική Κυριαρχία!! Για ισότητα, για δικαιοσύνη, για ανεξαρτησία!! Για ψωμί, για παιδεία, για ελευθερία!! Για δημοκρατία, για θεσμούς, για ενότητα!! Για γλώσσα, για παράδοση, για πολιτισμό!!! Για όλα αυτά δηλαδή για τα οποία μιλά το Ευαγγέλιο του Χριστού και που μπορεί να τα δει κανείς «υπαρκτά», εφαρμοσμένα, στις α-ταξικές δημοκρατίες των ορθοδόξων μοναστικών κοινοβίων, στην λειτουργική ζωή των ορθοδόξων ενοριών, στην κοινοκτημοσύνη του Ευαγγελίου στων «Ελλήνων τις Κοινότητες», οι οποίες «είτε με τις αρχαιότητες είτε με ορθοδοξία… φτιάχνουν άλλο γαλαξία» κατά τον ύμνο της λαϊκής συνείδησης. Τον γαλαξία της εθνικής μας ταυτότητας.

        Ένας αγώνας εμπνευσμένος θεμελιακά από το Ευαγγέλιο του Χριστού αλλά και επικουρικά από την σοφία του θύραθεν κόσμου, εξ Εσπερίας και όχι μόνο, περασμένη όμως από το δημιουργικό «κοσκίνισμα» της δικής μας ιδιοπροσωπίας.

         Αυτός λοιπόν ο λαός της Εκκλησίας, έστω και αν αυτό μπορεί - φρονώ καλοπροαίρετα -  να ενοχλεί κάποιους ή να μην μπορεί να γίνει κατανοητό, καθώς ταυτίζουν την Εκκλησία με σχήματα αυτού του κόσμου, αυτός όμως λαός της Εκκλησίας του Χριστού, που φωναχτά ή σιωπηλά, που τακτικά ή περιστασιακά, που έκδηλα ή άδηλα, αναζητεί τον βηματισμό του μέσα από την αξιακή πυξίδα του Ευαγγελίου του Χριστού, αυτός ο λαός στο διάβα αυτών των 200 ετών έδωσε διαδοχικούς αγώνες για την απελευθέρωση, με επιτυχίες και αποτυχίες, με πτώσεις και ανορθώσεις.

        Αγώνες σε κάθε πεδίο μάχης. Από το έπος του Μακεδονικού Αγώνα και της Εθνικής Αντίστασης, από τον αγώνα ενάντια στην Δικτατορία και τα πρόσφατα  μνημόνια, από τον αγώνα αντιμετώπισης των κατά καιρούς οικονομικών και κοινωνικών κρίσεων, όπως της τελευταίας δεκαετίας, από αγώνες σε κάθε επίπεδο.

         Και οι νέοι αγώνες που είναι μπροστά μας και αυτοί, οι οποίοι θα γίνουν από τις μελλοντικές γενεές, θα είναι αγώνες και πάλι ολοκλήρου του λαού, των παιδιών της Εκκλησίας μας.

          Αυτή είναι η κληρονομιά του 1821. Αυτή είναι η πρόσκληση του 2021. Αυτή είναι η πρόκληση του μέλλοντος.

        Αυτή είναι η αισιόδοξη προοπτική για πρόοδο, για ευημερία, για αληθινή δημοκρατία. Για την συγκρότηση της μεταμνημονιακής και μετακορωνοϊακής εθνικής μας ταυτότητας σε ένα οικουμενικό γίγνεσθαι στο οποίο καλούμαστε να είμαστε πρωτοπόροι και όχι ουραγοί, αδελφοί ισότιμοι και όχι φτωχοί συγγενείς. Αυτά αναφέρει ο Ποιμενάρχης μας στο άρθρο του με τίτλο «Ο αγώνας του 1821, αγώνας του λαού της Εκκλησίας» το οποίο αναδημοσιεύεται στην ιστοσελίδα της Ιεράς μας Μητροπόλεως από το cnn.gr

(*) Στην ιστοσελίδα της Ι.Μ αναδημοσιεύεται μια είδηση από την Romfea.gr την οποία επιμελείται ο κ Χάρης Τρασάνης  και αναφέρεται στον Διευθυντή του Ωδείου της Ι Μ τον κ Ανδρέα Ιωακείμ. Στην εν λόγω είδηση αναφέρονται τα εξής… Η «Μουσική των Ελλήνων» φιλοξενεί τον Πρωτοψάλτη της Ψαλτικής Τέχνης, Δρ. Ιωακείμ Ανδρέα, διευθυντή και καθηγητή της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος «Γερμανός ο Μελωδός».

          Ο Δρ. Ιωακείμ Ανδρέας έλαβε τα πρώτα ψαλτικά ερεθίσματα από τον πατέρα του ιερέα, π. Παναγιώτη Ιωακείμ, ο οποίος από την ηλικία των δεκατεσσάρων ετών τον ώθησε να ανέβει στο ιερό αναλόγιο. «Στα διαλλείματα της Γ΄ Γυμνασίου μελετούσα μαθήματα της Μ. Εβδομάδος», θυμάται χαρακτηριστικά ο Δρ. Ιωακείμ Ανδρέας.

          Ως φοιτητής στην Φιλοσοφική Σχολή των Αθηνών και μετέπειτα στην Θεολογική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, επεδίωκε συναντήσεις με επιφανείς ψάλτες της εποχής του, αποκομίζοντας από αυτούς ό,τι καλύτερο.

          Το 2008 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό του με θέμα: «Οι μεταβυζαντινοί μελουργοί της Λέσβου και το έργο τους» και το 2016  την διδακτορική του διατριβή με θέμα: «Ο Μητροπολίτης Νέων Πατρών Γερμανός και η συμβολή του στην Ψαλτική Τέχνη».

          Ο μακαριστός Μητροπολίτης Φθιώτιδος κυρός Νικόλαος, ήταν η αιτία, που ο Δρ. Ιωακείμ Ανδρέας ανέλαβε Λαμπαδάριος στον Μητροπολιτικό Ναό της Λαμίας και ξεκίνησε τις εργασίες για την στήριξη της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος, η οποία έκανε τότε τα πρώτα της βήματα.

          Για τον νέο Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Φθιώτιδος κ. Συμεὼν, ο Δρ. Ιωακείμ Ανδρέας αναφέρει χαρακτηριστικά ότι, η ενθρόνιση του ταυτίζεται με το ιερό ρητό «Ευρήκαμεν δεύτε τόν ποθούμενον». Είναι ένας Δεσπότης συμπαραστάτης και αρωγός στο έργο του νεοσύστατου Ωδείου της Ιεράς Μητροπόλεως, το οποίο ήταν έμπνευση Του και το στηρίζει με αγάπη, δείχνοντας έμπρακτα τον σεβασμό στο συνάνθρωπο και στον πολιτισμό.

          Ως διευθυντής και καθηγητής της Σχολής Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος «Γερμανός ο Μελωδός», ο Δρ. Ιωακείμ Ανδρέας, έχει στόχο να δημιουργήσει ολοκληρωμένους ανθρώπους με δυνατή προσωπικότητα και πλούσια μουσική παιδεία.

 Αυτές ήταν για σήμερα οι ειδήσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος.


 

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας στο+22310 50552-3
Στείλτε μας email στο
 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα της Ι.Μ. Φθιώτιδος μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση...