165

351

Ημερομηνία έκδοσης:

Τρίτη, 27 Αύγουστος, 2013

Τρίτη 27 Αυγούστου σήμερα και η εκκλησία μας  εορτάζει τη μνήμη του Αγίου μεγαλομάρτυρος Φανουρίου του θαυματουργού. Τη μνήμη των εν Αγίοις πατέρων ημών Οσίου επισκόπου Κορδούης και Λιβερίου πάπα Ρώμης του ομολογητού. Επίσης σήμερα η εκκλησία μας εορτάζει τη μνήμη των οσίων Ποιμένος και Θεοκλήτου του μαγίστρου , του ευσεβούς βασιλέως Αρκαδίου και τη μνήμη της Αγίας μάρτυρος Ανθούσης της Νέας.

ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΤΙΤΛΟΥΣ

(*) Στα εγκαίνια του Β’ Πανελληνίου Συνεδρίου Στελεχών Νεότητος των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος παρέστη χθες ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας.

(*) Στην πανηγυρική Θεία Λειτουργία που τελέσθηκε σήμερα το πρωί στο Ιερό Παρεκκλήσιο του Αγίου Φανουρίου της ενορίας των Αγίων Θεοδώρων Λαμίας χοροστάτησε και ομίλησε ο Ποιμενάρχης μας.

(*)Τη μνήμη της αποτομής της τιμίας κεφαλής του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου θα πανηγυρίσουν την Πέμπτη ενορίες της Ιεράς Μητροπόλεως μας .

ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στις κατασκηνώσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Αιτωλίας και Ακαρνανίας πραγματοποιείται το Β’ Πανελλήνιο Συνέδριο των Υπευθύνων Ιερέων Νεότητος και Κατηχητών των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος με θέμα: «Νέοι τρόποι διδασκαλίας της κατηχήσεως». Το συνέδριο είναι τριήμερο και άρχισε χθες το απόγευμα με αγιασμό που τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Νικόλαος, πρόεδρος της Συνοδικής Επιτροπής Νεότητος. Στην τελετή παρέστησαν επίσης οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος, Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλος και ο οικείος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς.Στο τέλος του δελτίου μας θα έχουμε την ευκαιρία να ακούσουμε την τελετή των εγκαινίων.

Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Νικόλαος στη προσφώνησή του προς τους συνέδρους μετέφερε τις ευχές του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου και στη συνέχεια κατέθεσε μερικές σκέψεις για την ανάγκη αναζωογονήσεως της κατηχητικής προσπάθειας της Εκκλησίας μας. Συνεχάρη όλους τους εκπροσώπους των Ιερών Μητροπόλεων για το έργο που επιτελούν και τους προέτρεψε να δώσουν ότι καλύτερο διαθέτουν στο κατηχητικό έργο. Μετά το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας έλαβαν τον λόγο κατά σειράν οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. Ιερόθεος, Σισανίου και  Σιατίστης κ. Παύλος και Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμάς οι οποίοι ευχήθηκαν επιτυχία εις το Συνέδριο.

Οι εργασίες του Β’ Πανελληνίου Συνεδρίου των Υπευθύνων Ιερέων Νεότητος και Κατηχητών των Ιερών Μητροπόλεων της Εκκλησίας της Ελλάδος άρχισαν με ευοίωνες προοπτικές και με την συμμετοχή περισσοτέρων από κάθε άλλη φορά Ιερών Μητροπόλεων, πράγμα που αποδεικνύει το ενδιαφέρον για την τόνωση τους έργου της κατηχήσεως.

Πρίν από την τελετή των εγκαινίων του Συνεδρίου ο Σεβασμιώτατος διερχόμενος από την πόλη της Ναυπάκτου επισκέφθηκε στο Μητροπολιτικό Μέγαρο το Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ναυπάκτου κ. Ιερόθεο με τον οποίο είχε μία πολύ ευχάριστη και εποικοδομητική επικοινωνία και εν συνεχεία μετέβησαν μαζί στο χώρο του Συνεδρίου.

(*) Όπως ήδη αναφέραμε στο αγιολόγιο της ημέρας, η Αγία μας Εκκλησία εορτάζει σήμερα τη μνήμη του Αγίου μεγαλομάρτυρος Φανουρίου του θαυματουργού. Στη πόλη της Λαμίας πανηγύριζε το Ιερό παρεκκλήσιο του Αγίου, της ενορίας των Αγίων Θεοδώρων που βρίσκεται στην οδό Στυλίδος, πάνω από το στρατόπεδο Τσαλτάκη το οποίο είναι κτίσμα του 1962. Σήμερα το πρωί στο Ιερό Παρεκκλήσιο, τελέσθηκε Ορθρος και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στην οποία χοροστάτησε και ομίλησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ Νικόλαος. Στα πλαίσια της θρησκευτικής εορτής τηρήθηκε με ευλάβεια και φέτος από τις γυναίκες το έθιμο της φανουρόπιτας και τις προσφορές των πιστών ευλόγησε ο Σεβασμιώτατος στο τέλος της Θείας Λειτουργίας. Εκτενή αναφορά στο πρόγραμμα εορτασμού του Ιερού Ναού αλλά και στο πως τελέσθηκε χθες ο πανηγυρικός εσπερινός κάνει με δημοσίευμά του στο σημερινό φύλλο η εφημερίδα Λαμιακός Τύπος.

Επίσης στη Λαμία πανηγύριζε και το εκκλησάκι του Αγίου Φανουρίου της ενορίας Παναγίας Δεσποίνης το οποίο βρίσκεται στην οδό Λαχανά. Σύμφωνα με το πρόγραμμα σήμερα στις 7:00 το απόγευμα στο εκκλησάκι θα τελεσθεί Ιερά Παράκληση στον Αγιο Φανούριο.

(*) Τα θυρανοίξια του ιδιωτικού Ιερού Παρεκκλησίου της Αγίας Παρασκευής στο Μοσχοχώρι Λαμίας θα τελέσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας σήμερα στις 7:00 το απόγευμα. Το Ιερό Παρεκκλήσιο ανήγηρε  ο κ Νικόλαος Πατάγιας.

ΠΡΟΧΩΡΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΟΣ

(*) Την ερχόμενη Πέμπτη 29 Αυγούστου η εκκλησία μας εορτάζει τη μνήμη της αποτομής της τιμίας κεφαλής του Αγίου, ενδόξου προφήτου Προδρόμου και βαπτιστού Ιωάννου. Στην Ιερά Μητροπολή μας πανηγυρίζουν οι ενοριακοί Ιεροί Ναοί στα χωριά  Μάζι, Δριμαία,  Σκάρφεια, Λαδικού, Τσούκα και  Κυρτώνη. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας αύριο το απόγευμα θα χοροστατήσει στον πανηγυρικό εσπερινό που θα τελεσθεί στον ενοριακό Ιερό Ναό του Αγίου Ιωάννου στην Κυρτώνη.

Στην ενορία του Αγίου Ιωάννου στη Σκαρφεια ο πανηγυρικός εσπερινός με αρτοκλασία θα αρχίσει αύριο στις 7:00 το απόγευμα. Μετά το τέλος του εσπερινού θα γίνει περιφορά της Ιεράς Εικόνος. Την Πέμπτη το πρωί θα τελεσθεί Ορθρος και Θεία Λειτουργία με αρτοκλασία. Επίσης την Πέμπτη στις 7:00 το απόγευμα στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό θα τελεσθούν εσπερινός και εν συνεχεία η ακολουθία των χαιρετισμών της εορτής του αποκεφαλισμού του Αγίου Ιωάννου Προδρόμου.

Στην πόλη της Λαμίας πανηγυρίζει το Ιερό παρεκκλήσιο του Αγίου Ιωάννου της ενορίας Παναγίας Δεσποίνης που βρίσκεται στην οδό Μίνωος, δίπλα στο Ναό της Αρχοντικής. Ο πανηγυρικός εσπερινός με αρτοκλασία θα αρχίσει αύριο στις 7:00 το απόγευμα. Την Πέμπτη το πρωί θα τελεσθεί Ορθρος και Θεία Λειτουργία και στις 7:00 το απόγευμα Ιερά Παράκληση στον Αγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο.

Επίσης στην παραλία Λιβανατών πανηγυρίζει το εξωκλήσι του Αγίου Ιωάννου που βρίσκεται στην τοποθεσία Πάτι. Αύριο στις 7:00 το απόγευμα θα τελεσθεί πανηγυρικός εσπερινός με αρτοκλασία και εν συνεχεία θα γίνει περιφορά της Ιεράς Εικόνος. Στο τέλος του εορτασμού το εκκλησιαστικό συμβούλιο όπως συνηθίζει κάθε χρόνο θα μοιράσει στους προσκυνητές νηστίσιμο φαγητό. Την Πέμπτη το πρωί θα τελεσθεί στο εξωκλήσι Ορθρος και Θεία Λειτουργία.

(*) Ιερά Αγρυπνία επί τη μνήμη του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου θα τελεσθεί αύριο στην Ιερά Μονή Αγίου Νικολάου Δίβρης. Η Ιερά Αγρυπνία θα αρχίσει στις 8:30 το βράδυ και θα τελειώσει στις 12:45 μετά τα μεσάνυκτα.

ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

(*) Τριήμερη προσκυνηματική εκδρομή σε Μοναστήρια της Βορείου Ελλάδος θα πραγματοποιήσει η ενορία του Αγίου Γεωργίου Λαμίας στις 3 , 4 και 5 Σεπτεμβρίου. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο τηλέφωνο 22310 43466. Αναλυτικά για το πρόγραμμα της εκδρομής θα σας ενημερώσουμε στο αυριανό μας δελτίο.

Αυτές ήταν για σήμερα οι ειδήσεις της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Επικοινωνήστε μαζί μας στο+22310 50552-3
Στείλτε μας email στο

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα της Ι.Μ. Φθιώτιδος μέσα από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση...